فورى سرگرمی واردات سرگرمی بیا تو بخندیم

فورى: سرگرمی واردات سرگرمی بیا تو بخندیم کارتون منتخب روز

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار ورزشی و نتایج مسابقات خواسته‌های بارسلونا و رئال مادرید از سه مُغ ایرانی

    بارسلونا و رئال مادرید در شب مراسم خوش حالی Reyes Magos خواسته‌هایشان را از سه مغ باستانی ایرانی اعلام کردند. 

    خواسته‌های بارسلونا و رئال مادرید از سه مُغ ایرانی

    خواسته های بارسلونا و رئال مادرید از سه مُغ ایرانی

    عبارات مهم : بازیکن

    بارسلونا و رئال مادرید در شب مراسم خوش حالی Reyes Magos خواسته هایشان را از سه مغ باستانی ایرانی اعلام کردند.

    به گزارش ایسنا، Reyes Magos، سه مُغ، سه مجوس، سه مجوس شرقی، سه شاه، سه پادشاه مقدس و سه فرزانه به سه اندیشمند ایرانی گفته می شود که با علم ستاره شناسی، میلاد حضرت مسیح را دریافتند و از شرق به سوی بیت لحم حرکت کردند تا بعد از تولد حضرت عیسی (ع) جهت گرامیداشت او هدایایی همچون طلا، عود و صمغ به او اهدا کنند. در دانشنامه بریتانیکا نام آنها به عنوان پادشاه پارسیان، پادشاه هندیان و پادشاه عرب ها آورده شده است است ولی مسیحیان سوریه نام های سه مُغ را لرونداد، گشناساف و هرمیزداز می دانند. این نام ها که زیاد به نام های پارسی شبیه هستند احتمال صحت بیشتری دارند. با گذشت وقت کشورهای کاتولیک این روز را مراسم خوش حالی گرفتند (ششم ژانویه).

    خواسته‌های بارسلونا و رئال مادرید از سه مُغ ایرانی

    در ایران، این سه نفر به سه مُغ مشهور هستند. نام کنونی Reyes Magos، ملچور، گاسپار و بالتاسار هست. در حال حاضر در کشورهای کوبا، مکزیک، پورتوریکو، دومینیکن، پاراگوئه، اروگوئه، کلمبیا، ونزوئلا و اسپانیا ششم ژانویه را مراسم خوش حالی می گیرند. در اسپانیا از قرن ۱۹ این شب به مراسم خوش حالی کودکان تبدیل شد و آنها هدیه هایی دریافت می کنند. البته بزرگسالان نیز در این شب آرزوهای خود را در نامه ای می نویسند. به همین خاطر سایت مارکا راجع به آرزوهای دو تیم رئال مادرید و بارسلونا نوشت که در ادامه به آنها اشاره می شود.

    رئال مادرید

    کار سه مُغ در رابطه با این تیم راحت نیست. بهتر کردن پنج جام فتح شده است کار مشکل هست. همچنین باید اختلاف ۱۴ امتیازی با بارسلونا در لالیگا جبران شود. به همین خاطر سفید پوشان ترجیح دادند که بازیکنان تازه جهت تقویت این تیم اضافه شوند. آنها ابتدا حضور کپا را درخواست کردند؛ اتفاقی که به زودی خواهد افتاد ولی هنوز به انجام نرسیده است.

    بارسلونا و رئال مادرید در شب مراسم خوش حالی Reyes Magos خواسته‌هایشان را از سه مغ باستانی ایرانی اعلام کردند. 

    حضور کِپا

    رئال مادرید در چند هفته اخیر، کپا (دروازه بان اتلتیک بیلبائو) را به عنوان یکی از نشانه های مهم خود عنوان کرده هست. کلوب مادریدی در چند سال اخیر توجه زیادی به نقل و انتقالات کرده و می خواهد با جذب بازیکنان جوان، آینده تیم را تضمین کند. سفید پوشان جهت آزادسازی دروازه بان اسپانیایی باید ۲۰ میلیون یورو هزینه کنند ولی می خواهند هزینه کمتری جهت او صرف کنند. به همین خاطر شرایط برایشان سخت شده است هست. آینده دروازه مادرید به کپا تعلق خواهد داشت.

    مهاجم جایگزین جهت کریم بنزما

    علاوه بر کپا رئال مادرید قصد دارد با یک بازیکن دیگر قرارداد امضا کند. با وجود بی علاقگی فلورنتینو پرس به نقل و انتقالات زمستانی این اتفاق خواهد افتاد. رییس کلوب مادریدی دوست ندارد در این وقت از سال با بازیکن جدیدی قرارداد امضا کند ولی توصیه بعضی از افراد کلوب جهت جایگزین بنزما باعث شده است به دنبال یک مهاجم میانی باشند. با وجود این که زین الدین زیدان هر لحظه از مهاجم فرانسوی حمایت کرده ولی مادرید به دنبال یک مهره تازه در این پست است که نام مائورو ایکاردی بیش از همه مطرح است.

    خواسته‌های بارسلونا و رئال مادرید از سه مُغ ایرانی

    یک کهکشانی از جنس نیمار

    پرس باید با یک بازیکن شاخص قرارداد امضا کند چون دو فصل است که این کار را انجام نداده هست. تابستان گذشته (۲۰۱۷) کلوب تلاش کرد با کیلیان ام باپه قرارداد امضا کند ولی ترجیح داد منتظر درخشش گرت بیل بماند. با این حال مهاجم ولزی به علت ضرب دیدگی نتوانست در حد انتظار عمل کند. اگر کلوب یک بازیکن با هوش و متفاوت را در نظر داشته باشد همه نگاه ها به سمت نیمار معطوف می شود. امضای قرارداد با مهاجم برزیلی کار آسانی نخواهد بود. با این حال سفید پوشان تلاش خود را خواهند کرد.

    بارسلونا و رئال مادرید در شب مراسم خوش حالی Reyes Magos خواسته‌هایشان را از سه مغ باستانی ایرانی اعلام کردند. 

    لیگ قهرمانان و تاریخ سازی

    مادرید در ویترین افتخارات خود ۱۲ جام قهرمانی اروپا دارد ولی سفیدپوشان می خواهند به تاریخ سازی خود ادامه دهند و جهت سومین سال پیاپی، جام قهرمانی را بالای سر ببرند. نخستین آزمون مادرید جهت پاری سن ژرمن خواهد بود و این بازی آینده دو تیم را تحت تاثیر قرار خواهد داد. شکست، آخر کار اونای امری در پاری سن ژرمن خواهد بود. این در حالی است که جهت سفید پوشان، شکست سخت خواهد بود و یک گام رو به عقب نیز محسوب می شود.

    پایان ضرب دیدگی ها

    خواسته‌های بارسلونا و رئال مادرید از سه مُغ ایرانی

    زیدان باید هر سه روز یک بار همه بازیکنان خود را در اختیار داشته باشد ولی این اتفاق نمی افتد. بعد از کریم بنزما، سرخیو راموس دومین بازیکنی بود که در سال تازه آسیب دید. این ضرب دیدگی ها ضرر بزرگی به تیم می زند.

    بارسلونا

    بارسلونا در لالیگا شرایط خیلی خوبی دارد ولی می تواند با فهرستی که جهت Reyes Magos آماده کرده است سال ۲۰۱۸ فوق العاده ای داشته باشد.

    کوتینیو

    مهاجم برزیلی جهت کریسمس یک هدیه غیر قابل دسترس بود. امضای قرارداد با مهاجم لیورپول با توجه به ارزشی که داشت تقریبا به یک معجزه شبیه بود. با این حال این معجزه خیلی نزدیک شده است است و لیورپول نسبت به تابستان گذشته در مذاکرات تصویر العمل بهتری نشان می دهد. بازی کردن کوتینیو یعنی برآورده شدن آرزوی بارسلونا در سال نو.

    یری مینا

    در رابطه با بازیکن کلمبیایی همه چیز به خوبی پیش رفته هست. کلوب نیازی نیست جهت امضای قرارداد با او هزینه گزافی را صرف کند و این بازیکن شرایط خاصی نیز ندارد. تنها تیم کاتالانی باید روند این انتقال را تسریع بخشد. بارسلونا می خواست ۹ میلیون یورو جهت مینا خرج کند ولی تصمیم گرفت جهت سریعتر انجام شدن این انتقال ۱۲ میلیون هزینه کند.

    خروج آردا توران

    قضیه هافبک ترک به اوضاع هشدار رسیده هست. کلوب به این نتیجه رسیده که با فروش این بازیکن به صورت قرضی امکان امضای قرارداد نیز وجود خواهد داشت. با این حال این اتفاق جهت بازیکنی که مدت ها در میادین حضور نداشته سخت است.

    کاهش دستمزد

    تمدید قراردادهای اساسی همچون لیونل مسی و احتمال جذب کوتینیو نیاز به کم کردن هزینه ها دارد. دئولوفئو که در حد انتظار عمل نکرده است می تواند یکی از گزینه ها باشد. همچنین رافینیا از دیگر گزینه ها هست. علاوه بر این فروش خاویر ماسچرانو به شرایط مالی کلوب کمک خواهد کرد.

    Natal-Reis-Magos ناتال ریز ماجوس یا همان مجسمه شاهان مجوس در برزیل

    واژه های کلیدی: بازیکن | قرارداد | بازیکنان | بارسلونا | رئال مادرید | اخبار ورزشی و نتیجه های مسابقات

    خواسته‌های بارسلونا و رئال مادرید از سه مُغ ایرانی

    خواسته‌های بارسلونا و رئال مادرید از سه مُغ ایرانی


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار